На даний час на руктрекері документальних фільмів про сторожинецьких виборців пенсійного віку, яким вручали продовольчі пайки (із гречкою в тому числі)не знайдено.
Я тебе правильно зрозумів — суспільству потрібні герої за якими це суспільство має йти як отара сліпих овець. А як якась людина хоче зробити осмислений вибір, а не емоційне захоплення — анафему на неї!
Мене дивує (хоча вже пора звикнути), як ти змінюєш свою думку з часом собі на користь. Ми обидва були свідками зізнань стареньких виборців (як райцентру так і сільської місцевості) у любові до лідера, який їм передавав гречку і продовольчий пакет. Як ти тоді на них злився і говорив про потребу свідомого громадянина і виборця в масах. Тепер він тобі не потрібен, а потрібна емоційна, несвідома бабка(дідок, жіночка і ін.), яких в масштабі країни можна зібрати мільйонами і привести до влади героя в сяючих латах.
Михайле, факти з біографії і діяльності його ГО подані тобою у ореолі геройського освітлення. Конкретизую — хоча б простенький SWOT — аналіз, на більше не розраховую. Хоча ти можеш, але не хочеш і не зробиш. Причини тобі відомі.
Я вважаю, що Ройзман — проект певних політичних сил в РФ, в нього багато вкладають, йому багато дозволяють — якою буде плата? Мій досвід переконує бачити в людині тільки плюси і не бачити мінусів — поганенько для самого себе. Вибір свого політичного лідера — бачення його плюсів і повага його за них, бачення його мінусів і готовність миритись із ними. Ще раз повторюся — однобоко висвітені лицарі у сяючих латах, акі спасителі світу сього — насторожують. От ти, бачиш його слабкі сторони? Готовий їх описати і поговорити про них?
Текст перечитав двічі. Із Ройзманом і його проектом «Місто без наркотиків» був знайомий раніше за тебе. Навіть намагався тебе з ними познайомити. Твою реакцію на всілякі там профілактики ВІЛ/СНІДу, наркоманії і превенції ЗСЖ знаєш сам — «хєрня то все, політика важливіша»…
Віра в чудо — дуже особисте і сакральне питання для мене. Люди, які вірять лише у гроші, такі ж обмежені, як і ті, що не визнають потреби у грошах в нинішньому суспільстві. Не бачити подвійне дно в успішних політичних проектах — оманлива розкіш, за яку потім болить.
Мій батько вірив у Мороза — батьку було боляче і мені за нього, я вірив у Ющенка і ще декількох — мені було боляче, батькам і друзям за мене, один із моїх старших друзів вірив у Януковича і його проросійський шлях — болить йому вже давно.
Михайле, пробач нас «гопніків». За те що потроху вчимося обирати не тільки емоціями і особистісно-суб'єктивними вподобаннями, але і розумом. А підозрілі і обачливі — не грошей заради, а щоб і справді людину гідну обрати, а не успішний політичний проект.
В Русской православной церкви объяснили поражение Александра Поветкина в бою с Владимиром Кличко увлечением российского боксера язычеством.
В частности, глава Миссионерской комиссии при Епархиальном совете Москвы иеромонах Димитрий (Першин) считает, что у проигрыша Поветкина в бое с украинским боксером была духовная подоплека, передает «Интерфакс-религия».
«Боюсь, главная ошибка боксера в том, что победу нельзя добывать любой ценой. Скажем, ни за какие спортивные достижения нельзя платить своей душой. Не каждую энергию можно впускать в свой внутренний мир», — заявил отец Димитрий.
По его словам, во время боя «духи пращуров» Поветкину не помогли.
«Поветкин вначале своего спортивного пути говорил о своем православии, затем стал адептом неоязычества, в чем убеждают его свежие рунические татуировки и сварожья песенка, под которую он иногда выходит на ринг», — заявил священник.
Священник считает, что Поветкину надо было «не руны накалывать, а тренироваться».
Отметив, что бой с Кличко не последний в карьере Поветкина, священник пожелал ему встретить «подлинное православие — православие Андрея Рублева и Дмитрия Донского, Александра Суворова и Александра Пушкина, архимандрита Иоанна (Крестьянкина) и композитора Георгия Свиридова».
«Не будем забывать о том, что нашему сердцу нужны не идолы (обереги, руны, заговоры), но свобода жизни во Христе. За эту свободу мы сражаемся с хозяином, по выражению Вячеслава Бутусова, «этого дохлого мира», бросаем ему вызов в Таинстве крещения, сочетаемся Христу и вот так, сражаясь и молясь, идем по жизни навстречу своему воскресению», — заявил он.
«Когда же мы поймем что недостаточно золотом вышить «витязь» на труселях и пшикнуть гимном. Работать б**ть надо. И быть Профессионалом!!!» — отметила она.
«Умные не золотом трусы вышивают дебильными «витязями», а просто хладнокровно ждут 6 раундов чтоб потом жестко захерачить», — четко изложила Собчак.
«Мораль боя такова – не надо вы**ываться «русскими витязями», Кобзоном и гимном. Надо просто Быть Лучше. Кличко без пафоса, тихо выиграл», — указала она.
«Хочу чтобы в моей любимой Стране люди с лозунгом не «я за Россию», а «я за славян» всегда проигрывали. Аминь», — резюмировала Ксения Собчак.
m-pansyk.vkursi.com/5905.html
Мій батько вірив у Мороза — батьку було боляче і мені за нього, я вірив у Ющенка і ще декількох — мені було боляче, батькам і друзям за мене, один із моїх старших друзів вірив у Януковича і його проросійський шлях — болить йому вже давно.
Михайле, пробач нас «гопніків». За те що потроху вчимося обирати не тільки емоціями і особистісно-суб'єктивними вподобаннями, але і розумом. А підозрілі і обачливі — не грошей заради, а щоб і справді людину гідну обрати, а не успішний політичний проект.
В Русской православной церкви объяснили поражение Александра Поветкина в бою с Владимиром Кличко увлечением российского боксера язычеством.
В частности, глава Миссионерской комиссии при Епархиальном совете Москвы иеромонах Димитрий (Першин) считает, что у проигрыша Поветкина в бое с украинским боксером была духовная подоплека, передает «Интерфакс-религия».
«Боюсь, главная ошибка боксера в том, что победу нельзя добывать любой ценой. Скажем, ни за какие спортивные достижения нельзя платить своей душой. Не каждую энергию можно впускать в свой внутренний мир», — заявил отец Димитрий.
По его словам, во время боя «духи пращуров» Поветкину не помогли.
«Поветкин вначале своего спортивного пути говорил о своем православии, затем стал адептом неоязычества, в чем убеждают его свежие рунические татуировки и сварожья песенка, под которую он иногда выходит на ринг», — заявил священник.
Священник считает, что Поветкину надо было «не руны накалывать, а тренироваться».
Отметив, что бой с Кличко не последний в карьере Поветкина, священник пожелал ему встретить «подлинное православие — православие Андрея Рублева и Дмитрия Донского, Александра Суворова и Александра Пушкина, архимандрита Иоанна (Крестьянкина) и композитора Георгия Свиридова».
«Не будем забывать о том, что нашему сердцу нужны не идолы (обереги, руны, заговоры), но свобода жизни во Христе. За эту свободу мы сражаемся с хозяином, по выражению Вячеслава Бутусова, «этого дохлого мира», бросаем ему вызов в Таинстве крещения, сочетаемся Христу и вот так, сражаясь и молясь, идем по жизни навстречу своему воскресению», — заявил он.
«Когда же мы поймем что недостаточно золотом вышить «витязь» на труселях и пшикнуть гимном. Работать б**ть надо. И быть Профессионалом!!!» — отметила она.
«Умные не золотом трусы вышивают дебильными «витязями», а просто хладнокровно ждут 6 раундов чтоб потом жестко захерачить», — четко изложила Собчак.
«Мораль боя такова – не надо вы**ываться «русскими витязями», Кобзоном и гимном. Надо просто Быть Лучше. Кличко без пафоса, тихо выиграл», — указала она.
«Хочу чтобы в моей любимой Стране люди с лозунгом не «я за Россию», а «я за славян» всегда проигрывали. Аминь», — резюмировала Ксения Собчак.
«Сповідники» регі і растафаріанства — пацифісти і оптимісти, аж занадто — втрачається критичність мислення і бачення не з одного кута