Діалог із нею

Його стосунки із нею були дивними. Ще у ранньому дитинстві вона зацікавила його. Сила і яскравість цього потягу були такі ж як і у хлопчаків підліткового віку, коли ті починають цікавитись дівчатками і вперше закохуються. Закохуються через дивне сплетіння змін у фізіології, психології і всьому їх світі. Як часто буває кохання було невзаємне, а батьки взагалі були проти. І почали прививати до неї почуття сліпого страху, прихованої ненависті і повного нерозуміння.
   Але ж справжні почуття. Він пережив із нею багато. Нерозумів, ненавидів, хотів полонятись, обманював себе що прийняв і розуміє її, дійшов до того що любить її. Зараз оглядаючись на те все — лише усміхається десь всередині.
   Одного вечора лежачи у лікарняному ліжку він знову помилявся.
   — Чого ти кликав мене? — спокійно і стомлено спитала вона.
   — А прийшла нарешті, може доситть мене мучити! Або забирай, або відступи на віки.
   — На віки… мучити тебе… — її голос повеселішав.
   — Ти такий смішний, насправді я ж нікого не мучаю, не катую і таке інше ваше. Я наче звільняю, допомагаю перейти...
   — Ага, кістлява, а коли приходиш до щасливих, яким ще жити й жити, в яких багацько справ або які на вершині і їм би понасолоджуватись...
   — Ти й досі не навчився спілкуватися із особами протилежної статі, кістлява…
   — Хах, ти ще й стать маєш!
   — У вашому колективному підсвідомому я жінка...
   — Скелет у чорному савані із кососю, жінка!
   — Ой, ну це вже умовності. Але все ж інколи, ти говорив про мене такі ніжні речі — це шикарна леді, яка приходить і дарує цілунок у небуття чи все ж забуття...
   — Ага, може ще згадаєш кому я це казав, хоча проблеми з пам'ятю є і в тебе, як бачу!
   — Дитині, що втратила батьків. Дівчинці, яка вперше пробудила в тобі справжні батьківські почуття. Проблем не має. Ти ж сам сумнівався як краще сказати.
   — А чого прийшла?!
   — Досить мене інколи кликати чи проклинати чи… — це все емоції, істерія і. Ти ж знаєш жінки в більшості не люблять таких чоловіків. Не переживай, за місяць зустрінемось...
   Вона має свою логіку, але людині її не зрозуміти. Не треба її кликати, проклинати чи винувати у всіх бідах. Ми самі мучимо себе, ми самі завдаємо собі і оточуючим нестерпного болю, ми винуваті у хворобах і каліцтвах. Часто це просто плата, відкуп, щоб не було гірше. І не завжди їй...
   Сутінки і музика тиші.
   — Цікава лекція, мені сподобалось і ти став такий мудрий, такий дорослий, такий по справжньому мужній.
   — Вже час — ледь здивовано, але апатично спитав він.
   — Ні, я ж казала побачимось за місяць — докірливо промовила вона.
   — Вилетіло з голови, пробач — холодно відповів він.
   — А ти майже розкрив мене, не боїшся розплати за розкриття secretum secretorum — задумливо проказала у ніч вона.
   — Ні, це все припущення, правда, істина за межами досяжного. Не грайся зі мною будь-ласка. — поблажливо відрубав він.
   — Так, ти став зовсім іншим, як і було передбачено. Холодний і апатичний. Ну хіба можна бути таким із шикарною леді. Мене так і вабить до тебе. — щось мазохістичне лунало в її голосі.
   — Так, і того ти поруч мене заграєш із близькими і знайомими. Щоб я ревнував. — констатував він.
   — Не цікаво, ти вивчив всі мої ігри! — з дитячою образою в голосі пропалила вона.
   — Будь серйозною, давай поговоримо про...

   Світало.
   — Мені пора мій лицарю. Один поцілунок і ти залишишися один.
   — Колись я ладен був віддати все за цей цілунок, але не зараз. Тільки коли прийде час.
   Незрозуміле відчуття біля щоки. Міліметр відстані. Вона пішла.
   — Ми ще зустрінемось мій лицарю...
   — Неодмінно... 

7 коментарів

Святослав Вишинський
Лишень у германських мовах смерть — чоловічого роду, відтак і в картині Інгмара Бергмана «Det Sjunde Inseglet».
Вікторія Яшан
круто)
Вікторія Яшан
а Свят як завжди про свої улюблені, майже нікому незрозумілі «вищі духовні» фільми
Святослав Вишинський
Якщо Вікторія Яшан не помітила: Максим Пансик указав у тегах назву картини Інгмара Бергмана «Det Sjunde Inseglet» («Сьома Печатка») від 1957 р.:



Тому, перед тим як писати «круто», слід зрозуміти що саме, на думку автора блогу, «круто». Тема для «хорошого журналістського розслідування».
Олег Тудан
«а Свят як завжди про свої улюблені, майже нікому незрозумілі «вищі духовні» фільми „

И слава аллаху, что непонятные. Не хватало еще.
Галина Дичковська
Смерть в колективному несвідомому має щонайменше 4 образи. Кістяк (частіш жінка, але не обов*язково), чорна бездна (частіш чоловік). Світла смерть-Ангел, смерть-Зірка, смерть-Біле світло. Має як Жіноче, так і Чоловіче виявлення.
Віталія Козменко
читаючи текст ніяк не могла відділити його від твоєї історії. Тому будь ласка поясни: ти вправно вигадав чи справді «благав шикарну леді?»
Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі.
або Зареєструватися. Увійти за допомогою профілю: Facebook або Вконтакте